Snart är 2019 slut, sista månaden är här och nog är det bland de mysigaste på året, men också stressande med julfix 😅
Alice är idag 4 år och 2 månader på dagen! Stora tjejen! Hon är helt otroligt duktig på bokstäver, märks att hon är intresserad! Tror jag ska fixa någon fler julklapp med skojiga pennor och någon skrivbok så hon lockas till att vilja skriva ännu mer😍
Eddie blir 4 månader på lördag! Tiden rusar iväg och hans egen personlighet kommer fram mer och mer för varje dag ❤ Han är helt fantastiskt snäll🥰
Idag ska jag försöka plocka och fixa här hemma och få bort lite kartonger och skrot! Ju mer jag plockar ju ner kommer fram känns det som 😂 och då blir jag förbannad på mig själv varför jag har samlat på mig allt från första början 😂🤷🏼‍♀️ Men får ju skylla mig själv! 
Ska nog åka förbi på jysk sen innan jag hämtar Alice på förskolan, tänkte köpa en liten dekoration att ha ute på altanen (som också behöver städas 😂)

Längtat så fruktansvärt mycket till renoveringen och utbyggnaden! Kommer bli såå såå bra! Mer smart förvaring, ska se till att allt har sin plast så det inte kan bli så stökigt eller så det i alla fall blir lättare och går fortare att plocka undan 😊
Samlar inspiration på pinterest som en galning! Men har lite panik att vi ska välja något fel 😂🤷🏼‍♀️ speciellt med köket.. det är ju inte direkt en grej vi kan byta lika lätt som t.ex. ett köksbord 🤷🏼‍♀️😂 Men det kommer säkert bli kanonbra! Är inställd på grått kök i alla fall 😍🙏

Mina skruttar❤

Kommentera

Publiceras ej