Godmorgon! Eddie valde att göra morgon 5.30 idag😴 Han har haft en period då han vaknar vid 6.30 undefär men idag måste han ha kännt sig pigg 😅🤷🏼‍♀️ Mamman är däremot inte pigg.. har haft huvudvärk i någon dag, smått pyrande huvudvärk igår och även idag, så gissar på någon sån där tredagars variant som mamma brukar kunna ha, jag lär väl ha typ samma😅

Vi hänger i alla fall kvar i stugan ännu 😊 Var till Vilhelmina en sväng igår bara för att kolla på järnspis till köket och kamin till stugan! Annars försöker vi hålla oss så isolerade det går.. Tycker detta virus blir mer och mer obehagligt.. Tycker det verkar som att det inte spelar någon roll om du är i riskgrupp eller ej så kan ingen veta ifall du tar dig genom viruset eller inte 😳 Jag håller tummarna att det ska vända snarast och att ingen fler blir drabbad och att de insjuknade klarar sig oskadda!

Idag verkar vädrer bli fint här i stugan så ska väl försöka ge mig på en promenad på förmiddagen innan vägen blivit för slaskig! ☀️ Sedan tror jag att vi ska grejja lite i hallen, få bort lite vi inte vill ha och ställa dit en byrå jag hittat här bland alla saker så vi kanske kan förvara barnens kläder i den då vi är här så slipper vi i alla fall någon väska i stora rummet 😊👌

Spanar runt lite på golv till stugan också, hittat ett från ikea jag gillar, men samtidigt känns stugan inte som prio då vi börjar bygga hemma 4 maj mest troligt 😅 Så nu är det på tiden vi börjar kika på golv till kök/vardagsrum istället! och hall med, och barnens rum 😅 känns som jag kommer vilja köra på samma golv äverallt 😊 tycker det är så himla fint att ha det enheltligt med golven 😍👌

Nu ska jag ta en kopp kaffe med pappa och farfar och vänta på att Eddie ska vakna igen, Alice och Joel verkar ta lite sovmorgon idag 😊

Här är gossen i alla fall, 9,5 kilo tung och 70 lång är han nu ❤

Kommentera

Publiceras ej