Oj vad tiden går fort alltså! Imorgon blir vår prinsessa 4 år!! Stora tjejen! Hon är helt fantastisk! 
Vi var ju på 4 årskontroll i tisdags, gick huuuur bra som helst! Hon imponerar på mig varje dag tror jag! Men ögonen fivk anstränga sig väldigt mycket på syntestet och jag såg att hon pekade på fel bokstav några gånger så får en remiss till ögon för att kolla igen 👌 Så det kanske är så att hon ser lite suddigt! Hon skulle i alla fall bli urgullig i glasögon och jag hoppas hon skulle trivas med dom isåfall, men det får vi se 😊

Igår var jag på gymmet första gången sen Eddie kom, gick väl helt okej och Eddie var en skötsam PT till mig och Tiffani 💪 Ska prova fara dit på förmiddagen också och se vad som funka bäst 😊💪

Idag ska vi börja förbereda för kalas på lördag! Ska baka kärleksmums och pumpa ballongen idag tror jag, så får det bli att fylla tårta imorgon 😊 dekorationen får jag göra på lördagmorgon så inte oblatbilden bli förstörd eller nått 😁👌








Kommentera

Publiceras ej