Igår jobbade vi på i huset, vi rev golvmattan i gamla hallen och nya delen av hallen, sågade bort skivorna i golvet i nya delen ner till golvåsarna för att glra färdigt för dragning till golvvärme så vi kan lägga in det där👌 kommer vara guld värt att ha i hallen! Speciellt när barnen är små!

Blev sedan en lite spontan middagsdejt med Madelené med familj🥰 Vi båda hade tänkt göra grillspett så det passade ju bra! Lite vin på det och så lånade vi dubbelvagnen när vi skulle hem, tror det är typ första gången alla 4 kan dricka något till maten 😂 passa på då vi bor så himla nära varandra nu! Tror jag stannar kvar i detta hus när bästa polaren bor ett stenkast bort🥰

Blev en riktigt trevlig ledig kväll från bygg och fix👌 Idag ska vi tillbaka och fixa det sista innan snickarna kommer imorgon 😀 Vi är verkligen där nu! Kändes så långt bort då vi i höstas drog igång denna projektplan! Men snart står vi där, från koja till slott 🤩 Tror inte riktigt vi förstår hur jäkla bra detta kan bli!

Min träning går då framåt med och det känns bra att det hånder något! Tycker det känns på kroppen att den sugit ihop sig liite på dessa -2,2 kg på 2 veckor! Använder mig av Lifesum appen, för jag vill äta gott och äta vanlig mat men ändå försöka tappa några kilon så det är perfekt för mig! Väger inte all mat heller men appen hjälper mig att hålla koll på större delen av intaget på veckan, tänker bara på hur det ser ut med hur jag åt innan appen😂 Mat är alldeles för gott🙈🍕🌭🍔🍟🥘🌮 Ska försöka hålla i detta och sedan hitta en balans så jag slipper hålla på med att väga maten sen 😊





Kommentera

Publiceras ej