Har tappat stinget helt för att skriva här! Men ibland händer det och jag tänker att då är det lika bra att skriva av sig lite för det är ju roligt kika på i framtiden kanske 😊

Vi har köpt stuga!! Har fått låna en stuga som min farfars syster ägde, nu har vi fått köpa den! Den är helt perfekt för oss! Finns möjligheter till att bygga takloft, lite större renovering av golv i kök, sen ör det mest det ytliga piffet med färg och så vi vill göra, men det får komma i andra hand nu för snart är det dags att kicka igång utbyggnaden! Ska bli så spännande🤩 säkert fruktansvärt jobbigt och krävande emellanåt men tror det mesta kommer flyta på bra och det kommer bli så roligt att få måla och fixa de nya rummen😍👌
Här är stugan❤

Jag och barnen har bosatt oss här på halvtid ungefär i alla fall 😂✌ känns skönt då det härjar corona överallt snart 🤪 Alice har fått vara hemma från förskolan i flera veckor, hon känns så understimulerad ibland att jag vill rycka mitt hår samtidigt som det är mitt ansvar sysselsätta donnan! 😅 Ska se om vi inte kan pyssla med något imorrn, men så skulle jag ju även villa hinna vila då baby bossen brukar göra morgon alldeles för tidigt😴  Hon brukar få se en film då vi vilar första svängen på morgonen och det brukar vara uppskattat hos henne❤ 

Annars så fyller mamsingen år idag, hon hade beställt en tårta som present, den blev ruggit god!🤩😍

Sedan har jag skottat av trappen upp till altanen så det är lättare komma sig upp med vagnen, hjälper våren lite på traven😁 längtar såå efter sommaren! Dels för att det är så skönt släppa ut barnen på grönbete! Är ju visserligen bara van att ha Alice på grönbete ännu men Eddie lär ju va i sitt esse när det gäller upptäcksfärd 😅 sen dels för att då ska ju bygget ha tagit fart och typ va färdigt nästan 🙈 

Nu måste jag sova så jag kan fånga dagen med Eddie kl 4😅🤪 nattinatti

Kommentera

Publiceras ej