Oj här ekar det tomt, tänker på bloggen då och då just för att det är kul att titta tillbaka då jag ändå haft den ganska många år 😊

Huset: Det är småfix kvar, och lite trall på altanen innan vi är i mål för i år och OJ så nöjda vi är!!😍 Köket blev helt magiskt bra, där ska väggplattor och en täckskiva upp sen är det klart! I hallen fattas lite taklister och uppe i hallen saknas också lister! Vi håller även på förbereda för en jacuzzi för det är något vi båda så gärna vill ha! Så Joel har byggt en ram där den ska stå sen!

Barnen: växer så det knakar, Eddie fångar dagen sjukt tidigt, typ varje dag. Kl 6 är sovmorgon om jag säger så.... Dom trivs att va tillbaka på förskolan och Eddies inskolning gick smärtfritt för alla inblandade 🥰 Det gör så mycket att veta att barnen känner sig trygga där de spenderar mycke tid!

Joel har börjat med sin kurs han ska gå, så han är borta hela veckor lite nu och då, så då är jag själv med barnen och ska försöka rodda vardagen! Har hittills gått kanon men stor eloge till alla ensamstående där ute! Vilket jobb alltså, och att inte ha möjlighet att lämna över till en partner för att t.ex. bara få gå på toa i lugn och ro 😅 
Ikväll är det möte på jobbet så då har barnen barnvakt här, jag har bakat världens godaste kladdkaka att bjussa kollegorna på då 😁 

Själv håller jag på att försöka tappa några kilo, i lugn takt så att jag kanske ska finna någon sorts balans sen när jag nått mitt mål så det inte skenar iväg igen 🙂 äter allt som jag brukar i vanliga fall men håller mer koll på hur mycket jag stoppar i mig, felet jag gjort är att jag äter bara för att det är gott trots att jag är mätt! Kanske funkar sådär ibland men allt är ju gott så har ju tryckt massor av all mat osv 🤣 Funkar då bra att hålla koll på mängden, går sakta men säkert neråt 😊

Här är huset nu 😍

Kommentera

Publiceras ej