Jisses snart är oktober slut! Tiden går ruskigt fort! Eddie är snart 3 månader!! Han har blivit så stark i nacken bara senaste dagarna!🥰
Vi grejjar på här hemma, känner att jag verkligen greppat barnens rutiner 😊 Allt flyter på och Joel jobbsr på med utfyllnaden, han är nog snart klar med delen där huset ska stå men sen ör det mer fix så gården ska bli fin och få bra lutning mot diket 🤗

Imorgon drar jag Eddie och lillasyster till Umeå för jag har bokat in mig på en workshop kring kök på Ikea 😀 Har höga förväntningar och hoppas vi ska få massa bra tips till vårat kök 🤩
Alice ska få hänga hos sin farmor och farfar så ska packa ihop för övernattning för henne där🤗

Är så sugen på att få egentid med Alice! Känner att jag verkligen vill ge henne all min fokus under en tid snart för ja tror hon känner av att Eddie går före de flesta gångerna.. så en mysdag på stan med gumman ska komma snarast! 🥰 Min fina fina Alice som är helt fantastisk mot sin lillebror💖
Här är en bild från imorse när hon ville hålla Eddie🥰

Kommentera

Publiceras ej